Autentificare

Instrucțiuni pentru plasarea comenzilor

Înregistrările video de mai jos te vor ajuta să plasezi o comandă:

Instrucțiuni de comandă 1.   – Plasarea unei comenzi de la A la Z
Instrucțiuni de comandă 2.   – Parametrizarea imaginilor
Instrucțiuni de comandă 3.   – Modificare conținut coș
Instrucțiuni de comandă 4.   – Mai multe dimensiuni dintr-o imagine
Instrucțiuni de comandă 5.   – Ștergere imagini
Instrucțiuni de comandă 6.   – Identificarea imaginilor din coș după denumirea fișierului
Instrucțiuni de comandă 7.   – Activare cupon, dezactivare
Instrucțiuni de comandă 8.   – Plasare comandă poster la dimensiune personalizată
Instrucțiuni de comandă 9.   -  !  Verificare erori/defecte imagini

Poți plasa o comandă pe site-ul nostru, urmând pașii de mai jos:

  1. Pe pagina de start, du-te pe meniul de sus al paginii  „Developare poze/Poster”, și dă click pe butonul „Comandă", urmând să fii transferat pe pagina de ’’Încărcare imagini’’. 
    Dacă te-ai mai înregistrat la noi, sau ai început deja o comandă, butonul „Comandă" te va transfera direct la pagina de încărcare poze.

  1. Acum poți să începi încărcarea pozelor. Procesul de încărcare este evidențiat prin bara portocalie de evoluție, și este finalizat îndată ce procesul de încărcare a luat sfârșit, iar butonul ’’selectarea imaginilor’’ a devenit verde.

  1. Pe pagina de comandă, în meniul ’’Încărcă o nouă imagine’’, poți selecta pozele dorite pentru developare fie câte una, fie mai multe deodată, tastând CTRL, respectiv SHIFT. 

    Sistemul nostru permite încărcarea doar a imaginilor în format JPG, JPEG, cu profil sRGB. Momentan, nu avem posibilitate să procesăm alte tipuri de imagini, așadar dacă se întâmplă să plasezi comanda conținând poze cu alte profiluri, vei constata că există diferențe semnificative de culoare între pozele inițial comandate și cele developate

    Poți verifica acest lucru făcând click dreapta pe poza dorită, după care la Proprietăți, apoi la Detalii. La datele Imaginii, în dreptul Reprezentare culoare trebuie să fie menționat sRGB.

    Dacă însă apare ca fiind NECALIBRATĂ, atunci culorile vor fi diferite, astfel că, cu ajutorul unui program de editare imagini, este recomandat să setezi profilul de culoare al imaginii date, în acest caz la sRGB.

  1. În meniul ’’Imagini încărcate’’ poți selecta pozele dorite câte una, selectând imaginea respectivă, sau toate, apasând butonul ’’selectarea tuturor’’.

  1. După ce ai selectat pozele dorite pentru developare, în partea de sus a paginii apare bara albastra, unde poți introduce parametrii doriți:

► Bucăți (de la 1, până la numărul de bucăți scris de tine),
► Dimensiune (de la cea mai mică de 9x13cm și până la mărimea unui poster, o poți alege pe cea dorită, chiar și în dimensiuni personalizate)
  Umplere FILL/FIT

Când recomandăm developarea prin metoda FILL?
Dacă ai imagini la o anumită scală, iar datorită diferenței de raport aspect s-ar tăia detalii nesemnificative pentru tine, și anume în cazul pozelor în care subiectul prinicipal și de interes este bine centrat.

Când recomandăm developarea prin metoda FITT?

Pentru developarea imaginilor cu raport de aspect foarte diferit, cum ar fi cele alungite (panoramice) sau pătrate, sau a

Despre procedurile FILL/FIT mai multe detalii găsești "aici".

 Alegerea tipului de hârtie foto (lucioasă sau matt)

Caracteristicile hârtiei foto lucioase: Redă culori saturate, vibrante, dar merită să fii atent la manevrare, întrucât este sensibilă la amprente și mizerie, în special într-un album foto.

Pe suprefețele
matt nu se văd amprentele, și nu reflectă lumina, însă contrastul este mai mic decât a suprafețelor lucioase, fiind ideale pentru fotografiile alb-negru sau pastel.

Dacă ai setat toți parametrii imaginilor tale, adaugă-le în coșul de cumpărături, apăsând butonul „Pune în coș”. Pozele astfel adăugate în coș, vor dispărea din meniul ’’Imagini încărcate’’.

După ce ai setat toți parametrii doriți de tine, și ai adăugat imaginile în coș, un semn de exclamare roșu poate apărea în colțul din dreapta sus al imaginilor  ! .
Acest lucru poate apărea din 3 motive. Dacă așezi cursorul pe semn, îți va evidenția problema:

1.   Calitatea imaginii nu este perfectă 

Rezoluția imaginii încărcate nu este suficientă pentru o imprimare la această dimensiune și calitate perfectă. Rezoluțiile optime recomandate le găsești "aici".”

Soluție: Alege o dimensiune foto mai mică, sau verifică rezoluția imaginii tale în proprietăți.

Cum poți face asta?
În calculatorul tău, acolo unde se află fișierul imagine, fă click dreapta pe imaginea respectivă, la > Proprietăți > Detalii, și derulezi în jos până la "Imagine". Acolo vei găsi datele imaginii tale. Astfel vei putea compara aceste date cu rezoluțiile optime și recomandate regăsite pe site-ul nostru.

Mențiune importantă: Când apare acest mesaj de avertizare, nu există prea multe diferențe între rezoluția imaginii și rezoluția recomandată. Diferența este minimă, deci chiar dacă rezoluția fotografiei nu este perfectă, putem totuși dezvolta imaginea într-o formă plăcută.

Când poate apărea?
La fotografiile descărcate de pe Facebook, Instagram, sau la imaginile si pozele trimise și salvate ca mesaje Facebook.

2.  !  Raport de aspect diferit

Dimensiunea imaginii încărcate și a dimensiunii fotografiei selectate sunt foarte diferite, astfel încât detaliile importante pot lipsi din fotografia developată.”

Soluție: În locul metodei de umplere FILL, alege FIT.

Cum poți face asta?

Foarte simplu! Selectezi fotografia, setezi umplerea FIT, și apeși butonul MODIFICARE. Dacă aceasta s-a efectuat cu succes, atunci în locul semnului de exclamare din colțul dreapta sus, va apărea mesajul FIT. Mai multe despre procedurile FIT/FILL găsești "aici".

Mențiune importantă: Este recomandat să verifici imaginile încărcate de fecare dată. Dacă vorbim de o imagine panoramică, dar partea esențială nu se taie în urma developării, adică subiectul de interes se află în mijlocul imaginii, atunci nu este obligatorie să modifici modalitatea de umplere în FIT. În toate celelalte cazuri, dacă se taie detalii care sunt esențiale pentru tine, este indicat să alegi modul FIT.

Când poate apărea?
La imaginile descărcate de pe Instagram, montaje, fotografii panoramice, pătrate, sau snapchat-uri.

3.   Calitate slabă a imaginii

 Imaginea încărcată are o rezoluție foarte mică pentru dimensiunea fotografiei alese, te rugăm să încarci o imagine cu rezoluție mai mare sau să alegi o dimensiune a fotografiei mai mică.”

Soluție: Încarcă o imagine cu rezoluție mai mare, selectează o dimensiune mai mică, șterge imaginea.

Mențiune importantă: Dacă întâlnești acest mesaj și în cazul în care ai selectat cea mai mică dimensiune de 9x13cm, nu merită să developezi imaginea. Din păcate, fotografia developată va fi una pixelată, iar rezultatul final unul foarte neplăcut.

Când poate apărea?
În cazul imaginilor din telefoane mai vechi, sau a imaginilor transmise prin diferite programe restricționate (facebook, instagram).

Desigur, în ciuda semnelor de exclamare apărute, poți plasa comanda, iar noi îți vom developa toate imaginile solicitate!

  1. Dacă dintr-o anumită poză dorești să comanzi mai multe dimensiuni, poți selecta pozele una câte una, sau cu ajutorul butonului ’’Selectare’’ de sub mărimea menționată lateral de poze, le poți selecta pe toate. Denumirile pozelor adăugate în coș nu se pot vedea, însă poți să le cauți cu procedeul simplu de căutare tastând CTRL+F, după numele fișierului imagine dorit. Îți selectezi mărimea dorită din bara albastră, astfel încât, apăsând butonul ’’Pune în coș’’, vei avea mai multe dimensiuni la poza selectată. Dacă selectezi butonul ’’Modificare’’, atunci poza va fi modificată doar la dimensiunea selectată, însă ea nu se va mai regăsi în coș la dimensiunea inițial selectată.


Pune în coș

Modificare

  1. În cazul comenzilor de Poster, ai opțiunea de a comanda în dimensiune personalizată


     
  2. Dacă selectarea și setarea pozelor dorite pentru developare au reușit, atunci prin selectarea butonului ’’La comandă’’ poți introduce datele necesare pentru finalizarea comenzii, și poți vizualiza sumarul ei

    Codurile de reducere le poți menționa în partea dreaptă a paginii, și le poți activa apăsând butonul „Activare”. Dacă însă nu dorești activarea codului de reducere, și dorești să revii la starea inițială a comenzii, apasă același buton pentru „Dezactivare”
    .

    Dacă adresa de facturare este diferită față de adresa de livrare, poți introduce datele tale debifând căsuța „Adresa de livrare și de facturare este aceeași”, afișând astfel câmpurile necesare de completat. În cazul în care dorești factură pe firmă, nu uita să menționezi Codul de identificare fiscală.

    În rubrica „OBSERVAȚIE” poți menționa eventuale informații suplimentare cu privire la comanda ta, ca de exemplu dacă dorești să plătești suma finală a comenzii tale prin transfer bancar.

    Mai multe despre modalitățile de plată disponibile, poți găsi "aici".
  3. După ce ai introdus toate detaliile de comandă, apăsând pe butonul verde „La sumarul comenzii”, poți verifica din nou toate informațiile cu privire la comanda ta. Dacă totul ți se pare în regulă, fă click pe butonul „Totul este în regulă, plasarea comenzii”, confirmând astfel datele transmise și comanda ta.

  4. Odată plasată comanda, vei primi un e-mail automat în care vei fi informat de primirea acesteia.

    Când te putem contacta?

Dacă nu găsești mail-ul primit de la noi, te rugăm să verifici secțiunea Spam și să ne adaugi adresa la lista contactelor tale pentru a facilita și grăbi comunicarea.
După acestea, se va începe procesarea comenzilor, în ordinea primirii acestora. Colegii noștri de la laborator vor analiza cu atenție imaginile încărcate, și dacă totul este în regulă, va urma procesul de producție. Dacă însă, se va detecta vreo problemă, vei informat despre aceasta printr-un e-mail.

COMANDA NU SE VA EFECTUA până nu se va elimina / rezolva problema! După încheierea consultării, vom procesa comanda conform celor stabilite de comun acord.

Sperăm că ți-am fost de ajutor!
Dacă mai ai și alte întrebări, nu ezita să contactezi serviciul nostru pentru clienți!

Îți mulțumim pentru comandă!

© 2021 - 220volt Magyarorszag Kft, CUI: RO38306180,Adresa: Tara Ungaria, 1071 BUDAPESTA, CALEA DEMBINSZKY 12., clădirea 14., Cod postal 1071, Avand ca reprezentant fiscal in Romania: 220volt International SRL, J2/986/2014, CUI: RO33618971, Adresa: Arad 310041, Str Ioan Ratiu 25. • info • *
ai știut?
Proceduri de developare, aspect poze, pierderi detalii "aici"