Autentificare

Întrebări frecvente

1. Cum pot să plasez o comandă?

Poți plasa o comandă pe site-ul nostru, accesând meniul ’Comandă’ apasând butonul ’Încărcare foto’. Dacă se intâmplă totuși să ai nevoie de mai multe informații, meniul din susul paginii, ’Developare foto/poster – Instrucțiuni de comandă’, te poate ajuta.

2. Ce fel de poze pot încărca?

Sistemul nostru permite doar încărcarea imaginilor format JPG, JPEG cu profil sRGB. Momentan, nu avem posibilitate să procesăm alte tipuri de imagini, așadar dacă se întâmplă să plasezi comanda conținând poze cu alte profiluri, vei constata că există diferențe semnificative de culoare între pozele inițial comandate și cele developate.

3. Nu aș dori să primesc poze cu detalii tăiate, ce pot face?

În cazul în care raportul de aspect al pozelor este diferit față de cel al hârtiei foto, respectiv al mărimii pozei selectate pentru developare, prin procedura de developare FILL, se pot pierde detalii prin tăiere. Pentru a evita acest lucru, sugerăm selectarea procedurii FIT pentru developare, sau să redimensionezi imaginile cu ajutorul unui program specializat.

4. De ce nu pot seta pozele încărcate pentru developare, înainte de plasarea comenzii?

În cazul în care nu poți selecta mărimea dorită a pozelor încărcate pentru a fi comandate înspre developare, verifică dacă în josul ecranului există o fereastră care să te atenționeze cu privire la acceptarea politicii Cookie. Mărimea pozelor, cantitatea și tipul de hârtie folosit, doar atunci le poți seta și modifica, dacă accepți folosirea Cookie-urilor!

5. După ce am selectat dimensiunea dorită a pozelor și le-am pus în coș, a apărut un semn de exclamare pe imagine, ce înseamnă aceasta?

În procesul de plasare a comenzii, pozele pot fi marcate cu semnul exclamării în următoarele 2 cazuri:

 Raport de aspect diferit

Raportul de aspect al imaginii încărcate și dimensiunea pozei dorite sunt foarte diferite, astfel că pozele developate pot prezenta pierderi semnificative de detalii.

Te rugăm să verifici imaginile încărcate pentru developare și în cazul în care nu dorești să existe posibile tăieri din poze, să selectezi procedura de developare ’’FIT’’. Despre procedurile de developare și alte informații, vei găsi accesând meniul ’’Developare Foto / Poster – secțiunea Ajutor ’’.

!   Calitate slabă a imaginii

Pozele încărcate pentru developare au rezoluție prea mică în raport cu mărimea selectată, te rugăm să încarci poze cu rezoluție mai mare sau să selectezi o dimensiune mai mică a pozelor dorite.

Pentru informații cu privire la rezoluțiile minime recomandate, accesează meniul  ’’Developare Foto / Poster – secțiunea Ajutor’’.

6. Care este durata aproximativă de developare a pozelor?

Comenzile primite se developează cronologic, în funcție de data primirii comenzii, indiferent de cantitate. De obicei, aceasta înseamnă 2-4 zile lucrătoare. În timpul promoțiilor sau pe perioada sărbătorilor, acest termen se poate prelungi.

7. Cum se ambaleaza posterele?

Toate posterele se livrează ambalate în tuburi de hârtie tare (carton). Nu obișnuim să întindem pozele cerute pe hârtie pânzată; ca și în cazul posterelor cerute pe hârtie lucioasă sau semi-lucioasă, și acestea se vor livra ambalate în tuburi de carton.

8. Pot plăti cu cardul la curier?

La curier se poate plăti doar numerar.

9. Pot plăti comanda prin transfer bancar?

În cazul în care optezi să plătești prin transfer bancar, te rugăm să menționezi că dorești plata prin transfer bancar la ’’Introducerea datelor de comandă’’ - căsuța ’’Observație’’, iar după plasarea comenzii, să ne trimiți un e-mail cu această mențiune. Noi îți vom trimite o proforma cu suma respectivă, iar după ce plata a fost efectuată și recepționată, vom procesa comanda.

10. Când trebuie să plătesc costuri suplimentare de transport?

În cazul în care adresa de livrare nu se află în aria de acoperire a agenției de curierat Urgent Cargus, va trebui să plătești un cost suplimentar de 17,85 lei la costul standard de 13 lei. În situația în care faci parte din această excepție, vei fi informat printr-un e-mail în care ți se va cere acceptul costului de transport.

11. Nu sunt mulțumit de calitatea pozelor primite, ce pot să fac?

În situația în care ai nemulțumiri sau nelămuriri cu privire la pozele developate, te rugăm să ne contactezi prin e-mail sau telefon. Ne ajută dacă ne atașezi la acest e-mail imagini ale pozelor reclamate, sau imagini ale părților verso, să putem astfel identifica cât mai bine problema. Reclamațiile se pot evalua și/sau soluționa doar la primirea pozelor în laborator, după care te vom contacta. 

12. Coletul s-a deteriorat în timpul transportului, ce pot face în acest caz?

Te rugăm să verifici și să semnalezi orice deterioare a pachetului la primire! În cazul în care observi deteriorarea coletului, te rugăm să informezi agentul sau agenția de curierat îndată! Dacă și conținutul coletului îți pare a fi deteriorat, te rugăm să nu preiei pachetul, și să îl refuzi pentru returnare. Doar în aceste condiții putem accepta reclamații ulterioare, după primire și deschidere însă, nu!

 

 

 

© 2020 - 220volt Magyarorszag Kft, CUI: RO38306180,Adresa: Tara Ungaria, 1062 BUDAPESTA, CALEA VACI 1-3, ALEEA KOLCSEY 54, Cod postal 1062, Avand ca reprezentant fiscal in Romania: 220volt International SRL, J2/986/2014, CUI: RO33618971, Adresa: Arad 310041, Str Ioan Ratiu 25. • info • *
ai știut?
Proceduri de developare, aspect poze, pierderi detalii "aici"